Kom je een opleiding volgen bij COMOKRA, dan zijn er een paar praktische afspraken:
Opleidingsuren:
Onze opleidingen starten 's ochtends om 7u45 en eindigen om 15u15
Voorwaarden tot deelname:
Breng steeds je identiteitskaart, geldige medische keuring, veiligheidschoenen, veiligheidshelm en gepaste werkkledij mee.
Cateringfaciliteiten:
Er kunnen broodjes besteld worden bij onze vaste broodjesleverancier. De broodjes kunnen vóór 9:00u besteld worden tegen contante betaling.
In de cursistenruimte is een microgolfoven voorzien.
Er is frisdrank te verkrijgen aan democratische prijzen. Er is ook een waterfonteintje.
We hebben helaas geen koffieautomaat in de cursistenruimte. Er staat wel een koffiezetapparaat waar je eigen koffie kan maken.
Annuleringsvoorwaarden
Indien een vastgelegde opleiding door het bedrijf wordt geannuleerd, of een ingeschreven deelnemer afwezig blijft, wordt een forfaitaire vergoeding gefactureerd als volgt:
- Wanneer deze melding (schriftelijk) minimaal 10 werkdagen voor de voorziene aanvangsdatum gebeurt, wordt dit aanvaard.
- Wanneer de melding (schriftelijk) gebeurt tussen de 9de en de 5de werkdag vóór aanvang van de opleiding wordt € 75 aangerekend voor administratiekosten per afwezige deelnemer.
- Wanneer de melding (schriftelijk) gebeurt tussen de 5de werkdag en de startdatum, worden de opleidingskosten aangerekend volgens de geldende tarieven.
- Bij onwettige afwezigheid tijdens de opleiding, wordt de opleidingskost eveneens aangerekend volgens de geldende tarieven.
Vervanging door een andere arbeider van het bedrijf bij de start van de opleiding kan, mits aan alle voorwaarden voor toelating tot de opleiding is voldaan.
Wanneer COMOKRA door omstandigheden de opleiding dient te annuleren, zal er in overleg met de klant gezocht worden naar een alternatieve datum om de opleiding alsnog te laten doorgaan.
Klachten
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening?
Aarzel niet om via onderstaande link het formulier in te vullen.
Onze medewerkers zoeken samen met jou naar een oplossing.
Hoe gaan we te werk?
We proberen het probleem onmiddellijk op te lossen.
Is dit niet mogelijk, dan krijg je binnen de zeven dagen na het invullen van dit formulier een bericht van de klantendienst.
Wij doen ons best om binnen de twintig dagen een oplossing te vinden.
Klik HIER om een klacht in te dienen.